Art-Spaw: Reklamacje w sklepie online hurtowni odzieży roboczej

W celu dokonania reklamacji lub zwrotu zakupionego w naszym sklepie internetowym towaru, należy dostarczyć go naszego sklepu stacjonarnego lub wysłać przesyłkę na adres naszego sklepu wraz z załączonym dokumentem sprzedaży, który otrzymali Państwo wraz z zamówieniem. Informujemy, że koszta związane z zakupem towaru pokrywa kupujący. Zwroty towaru należy wysłać na poniższy adres:

P.H.U. "ART-SPAW" Labuda Fabian
83-000 Pruszcz Gdański
Grunwaldzka 93b
 

Przesyłkę należy odesłać w nieprzekraczalnym terminie wynoszącym do 30 dni kalendarzowych od daty zakupu. Formularze do składania reklamacji znajdują się na naszej stronie w zakładce „Reklamacje”.

Zwrot pieniędzy następuje w okresie do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pieniądze zwracamy w taki sam sposób, w jaki była dokonywana płatność za reklamowany towar.

Wzory dokumentów:

  1. Reklamacja - wymiana towaru
  2. Reklamacja - pełny zwrot ceny
  3. Reklamacja - naprawa towaru
  4. Reklamacja - obniżenie ceny
  5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość