Jak zamawiać odzież ochronną z hurtowni BHPSPAW?

W celu ułatwienia Klientowi zakupu poszczególnych produktów w naszym sklepie stwarzamy możliwość dokonania natychmiastowych zakupów. Zamówiony towar dostarczany jest do Klienta przy pomocy przesyłki kurierskiej lub za pobraniem od razu po zaksięgowaniu opłaty. Dodatkowo umożliwiamy naszym Klientom odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym.

W celu złożenia zamówienia należy wykonać kilka prostych kroków:

W celu dodania do koszyka wybranego produktu, należy najpierw wybrać rozmiar i kolor, a następnie wcisnąć przycisk „Dodaj do koszyka”. Oferujemy dwa sposoby wyszukiwania pożądanych produktów:

Przy lewej krawędzi strony widnieje menu z zakładkami kategorii naszych produktów. Każda z nich składa się z podkategorii ułatwiających wybieranie poszukiwanych produktów.

Drugim sposobem jest wyszukanie produktu po jego nazwie wpisując go w pole znajdujące się w prawym górnym rogu strony. Umożliwia ono szybkie wyszukiwanie produktów przy pomocy jego nazwy lub marki producenta czy też rodzaju (np. rękawice ochronne).

W trakcie dokonywania wirtualnych zakupów w naszym sklepie Klient ma możliwość podglądu i edytowania zawartości swojego Koszyka w dowolnym momencie poprzez kliknięcie przycisku „Koszyk” w prawym górnym rogu strony – tuż obok wyszukiwarki.

W celu finalizacji zakupów w naszym sklepie online należy wejść w Koszyk i kliknąć przycisk  „Realizuj zamówienie”. Po sprawdzeniu listy wybranych przez nas produktów i ich cen należy nacisnąć przycisk  „Dalej” znajdujący się w prawym dolnym rogu strony, aby przejść do wyboru sposobu dostarczenia przesyłki i dokonania płatności.

Realizując zakupy w sklepie internetowym BHPSPAW umożliwiamy naszym Klientom składanie zamówień na dwa sposoby:

  1. Z logowaniem – wymagającego wcześniejszej darmowej rejestracji w naszym sklepie internetowym. Czas jej trwania nie przekracza 2 minut. Po założeniu konta Klienta zyskujemy możliwość skrócenia czasu trwania podczas dokonywania kolejnych transakcji.
  2. Szybkie zakupy – opcja ta nie wymaga rejestracji w serwisie. Wystarczy podać adres e-mail na który ma przyjść link potwierdzający zamówienie oraz dane niezbędne do wysyłki takie jak: Imię, nazwisko, adres i telefon kontaktowy.

Podczas kolejnego kroku wybieramy jedną z trzech dostępnych opcji wysyłki i płatności:

  1. Przesyłka kurierska (przelew bankowy, internetowy) w cenie 15,00 zł netto. Firma kurierska dostarczy do Państwa przesyłkę na terenie kraju już dzień po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
  2. Przesyłka kurierska za pobraniem w cenie 20,00zł netto. Kurier dostarczy przesyłkę w okresie do 14 dni od momentu zawarcia Umowy sprzedaży z naszą firmą. Standardowy czas oczekiwania wynosi zazwyczaj do 5 dni roboczych.

Posiadamy możliwość wysyłki zakupionych towarów za pośrednictwem firm kurierskich: DHL, UPS, K-EX lub FedEx.

Kończąc transakcję posiadamy możliwość sprawdzenia oraz edycji sposobu dostawy oraz zmienić dane odbiorcy, a także zamieścić dodatkowe uwagi do zamówienia.

Po sfinalizowaniu zamówienia na podany adres e-mail otrzymają Państwo wiadomość z linkiem potwierdzającym złożenie zamówienia. Złożone zamówienia są płatne z góry. Te z nich, które nie zostaną opłacone w przeciągu 5 dni od momentu ich złożenia zostają automatycznie odrzucone i nie będą realizowane. Klient może wprowadzić zmiany w treści zamówienia aż do momentu przekazania go do wysyłki.